måndag 29 oktober 2007

Journalistik och brudar


Klicka för större bild

Inte nog med att jag varit angelägen (eller en s.k. "mediehora", som min lumparkompis Sjöö kallade mig på MSN) om att få uttala mig i Sveriges alla tidningar, nu har jag dessutom börjat försöka göra pengar på katastrofen. I torsdags träffade jag en evakuerad kvinna, ursprungligen från Uppsala. Tre dagar senare var en artikel såld och publicerad i Uppsala Nya Tidning. Man är inte direkt odriftig va?

Sen har det firats Halloween också. Först på ett houseparty i Ocean Beach på fredagen och sedan i några dorms på UCSD på lördagen. Om ni inte vet vad dorm eller UCSD betyder har ni antagligen inte pluggat i USA. Men skäms inte för det hörrni – alla kan ju inte vara lika coola som jag =). Presenterar här nedan lite mingelbilder.

Börjar jag föresten bli för gammal för att sitta och skryta om vilka häftiga fester jag varit på?


Förfest hemma på Thomas Avenue.


James Bond med inte bara en, utan två
bondbrudar – Pussy Galore och Xenia Onatopp.


På houseparty i Ocean Beach.

Har du druckit sprit från ett isblock nån gång, Easy?

Festens värd hade mycket smakfullt valt att klä ut
sig till Playboy-bunny.

2 kommentarer:

Exet-Travels sa...

Det har sagt förut men det kan sägas igen;
- Om man inom en snar framtid söker på ordet "driftig" på Google så kommer det upp en bild på Herr Johansson :)

Bra jobbat!

Anonym sa...

med den där rubriken kan du nog även sälja blogginlägget till Slitz för några tusen, hehe