fredag 9 november 2007

San Diego by mig

Förra veckan köpte jag min första systemkamera. Tänkte att det kanske vore dumt att inte passa på nu när dollarkursen är den lägsta sen Kirkkonummi Sjölund upptäckte Åland år 641 f.Kr.
Hursomhelst, igåreftermiddag gav jag mig ut på promenad genom San Diego för att testa min nya kamera. Här är resultatet:


Rush hour.


Sunset Cliffs.


Fler fåglar.


Brännbollslaget San Diego Padres säsong är över och den nybyggda
arenan, Petco Park, står öppen för allmänheten.


San Diego harbour by night.

8 kommentarer:

Anonym sa...

vad är det för kamera du har köpt?
/ jacob

Anonym sa...

Ehsan hälsar att du borde köpa fler kameror och sälja dem här hemma sen (eftersom det är så billigt nu)

Erik sa...

Jacob> http://www.dcresource.com/reviews/samsung/gx10-review/index.shtml

Flo Mo>
Visserligen har jag "diplomat"-visum, men ser garna att Ehsan aven kommer med en ide' pa vad jag ska saga till tullen pa Arlanda nar jag kommer med en vaska full med kameror.

Born to Style sa...

gud va fina bilder herr johansson. Önska att jag också hade en sån kamera, jag som älskar att både fota och stå framför kameran hehe saknar dig, kom hem snart. kram

Patrik Edvardsson sa...

Till skilland från dig så kan du faktiskt ta kort, jag har ju fått för mig att jag skulle vara bra på det, men varje gång jag försöker göra något lite "arty" så blir det ungefär lika misslyckat som Avram Grants slipsval.

Anonym sa...

Schysst! Kan inte du berätta för mig ungefär vad en sådan kamera kostar? Funderar på att beställa en från någon som befinner sig i USA. När kommer du hem by the way? Har varit ett nöje att följa bloggen, vilken kändis du blvit! Med i alla möjliga tidningar & till o med skrivit i UNT. Inte illa! Framtiden är ljus! kram emma

Anonym sa...

Mycket fina bilder.
Kram mamma

Anonym sa...

Hälsa dem bara från DJ Flo Mo så är det lungt...

Länge sen det uppdaterades här nu, tolkar det som att du är för framgångsrik för att hinna med.