måndag 31 december 2007

Ett med naturen

Det är jullov och jag befinner mig på road trip med släkten. Får skriva mer om deras besök i nästa inlägg för nu sitter jag hemma hos Patrik i San Francisco och snart ska det firas nyår. På vägen hit åkte vi längs klassiska Highway 1 – av kalifornienborna kallad "världens vackraste vägsträcka". Jag måste säg att jag är beredd att hålla med, även om jag nog inte kan anses ha speciellt många naturupplevelser i mitt register. Självklart hade jag med mig kameran:


Bixby Bridge.


Sightseeing.




Morbror och mor.


En sån där sjöelefant va?

Hela firman.



Det är mycket måsar i bloggen nu.


Mina kusiner Johan och Olle.


En betande hjort. Eller om det är ett rådjur.


Redwood-skog.

5 kommentarer:

Patrik Edvardsson sa...

Hypotetiskredaktionen vill informera om att Erik och hans kusiner levererade rejält under vistelsen i San Francisco, och de farhågor om att det skulle vara några sorts naturupplevelsenördar som dessa bilder visar är både obefogade och missvisande. The Johansson family fungerar även i urban miljö.

Anonym sa...

Intressanta bilder och familj!

Anonym sa...

Exzet travel må vara bäst på att ordna atlantflyg till låga priser, men när det gäller de lokala arrangemangen i California är det Longhoe som är kungen. Det blir ju inte sämare av att lokala kontakter som Emily,Hypotetisk och Danielsarna engagerades för att se till att vår resa inte bara blev en ökenvandring utan även non stop party. Tack Erik och alla Californiasvenskar som gjorde denna resan fantastisk /Morbror Lennart med familj

Erik sa...

Det är jag som tackar!

Exet-Travels sa...

Lången, nu har du varit hemma i 2 veckor. Jag skulle tycka det var kul med en liten summering i bloggen om hur du ser tillbaka på ditt äventyr i USA!
// Exet